To timer er nok for å vinne

5166_93230148393_2911184_n

Ola Ruud Ramsli fester vekk vinnerpengene fra 2012.

Sunndalsøra er for tippekonkurransene våre som Levanger er for lotto. Alle som deltar vinner, og den aller første som vant drakk opp premiepengene straks han fikk de.

1. Hvordan har livet ditt forandret seg etter at du vant emtips2012?

– Etter at jeg vant emtips2012 har jeg kanskje blitt tatt ørlitegrann mer seriøst i mine spådommer? Men blir nok fremdeles tatt useriøst i mine uttalelser anslagsvis tja… 95 % av tiden 🙂

2. Hva brukte du pengene til?
– De kom inn på kontoen den helga jeg var på utdrikningslag for en kompis i Nidaros. Gikk sikkert med det meste den samme helga.

3. Hvordan forbereder du deg til årets konkurranse?
– Setter av to timer av en arbeidsdag på Hydro, printer ut hele oppsettet på mange a4-ark, organiserer de utover gulvet og forsøker å visualisere hele VM.

4. Har du noen tips til årets nye deltagere?
– Ha Benzema som toppscorer 🙂

5. Hvem er din(e) rival(er) i konkurransen?
– Alle. Spesielt de som hater Italia.

6. Hva er ditt beste minne fra EM/VM/EMTIPS/VMTIPS?
– Det var da jeg vant emtips2012.

7. Hvilken av EM-spillerne minner mest om deg nÂr det gjelder fotballferdigheter?
– Nå har jeg spilt spiss i en treningskamp, venstreback, midtstopper og venstreving hittil i år. Egentlig er jeg høyreback, men vet snart ikke selv lenger. Har selvfølgelig lyst å si Griezmann eller Hazard, men ligner vel mer på noe sånt som Abate eller Sagna. Hvis Abate er med i det hele tatt da.

Leave a Reply

